Ugrás a tartalomra

Objektívek


cavalieros

Recommended Posts

Talátam 1 cikket , gyorsan beraktam a fordítóba , érdemes átbogarászni :001old:/h/d:):)

 

Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens

 

A Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens egy lenyûgözõen nagy teljesítményû zoom objektív. Én az egyik legjobb általános célú lencséik rendelkezésre álló és az azonos okok miatt az egyik legnagyobb szakmai használt Canon objektívek . A 24-70 L annyira jó dolog ebben a gyújtótávolság-tartomány.

A Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens egy nagyon éles lencse - kevés zoom lencsék elérje ezt a szintet az élességet. A 24-70 L éles a Központ f/2.8 minden gyújtóponti hosszúságban és nagyon jól teljesít a sarkokban. Néhány sarok lágyság látható a végén a széles gyújtótávolság-tartománya és több lágyság tûnik a 50-70mm sarkot. Mint általában, megállás lefelé (kiválasztja szûkebb apertúra) f/5.6 teszi, hogy egy nagy különbség Hosszabb gyújtótávolság sarkokkal.

 

The wide open 24mm corners are most-affected by vignetting. Vignetting is very well controlled, but apparent in the corners at f/2.8 at 24mm on a full frame body. Vignetting improves as the focal length increases and the aperture is narrowed. At comparable apertures, the 24-70 L shows less vignetting than the also-excellent Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM Lens - a typically-expected result when comparing a fast lens to a slower lens. A nyitott 24mm sarok leginkább érint színátmenet elõállítás. Színátmenet elõállítás nagyon jól szabályozott, de nyilvánvaló, hogy a sarkok f/2.8 at 24mm a teljes keret szerv. Színátmenet elõállítás javítja a gyújtótávolság növeli és az apertúra szûkül. Összehasonlítható nyílások, a 24-70 L mutatja színátmenet elõállítás kevesebb, mint az is-a kiváló Canon EF 24-105mm f / 4 L IS USM Lens - jellemzõen a várt eredményt, ha összehasonlítjuk egy gyors lencsét lassabb lencse.

 

Like most 24-xx zoom lenses, the Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens shows some barrel distortion on the wide end. More specifically, a bulge in the middle of the frame. Barrel distortion disappears around 35mm. A very slight pincushion distortion begins at 50mm and becomes moderate by 70mm. Mint a legtöbb 24-xx zoom lencse, a Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens néhány hordó torzítás a széles végét. Konkrétabban, a dudor a közepén a keretbe. Barrel torzítás eltûnik körül 35mm. Egy nagyon enyhe tûpárna torzítás kezdõdik 50mm és mérsékelt lesz a 70mm.

 

Color, contrast and saturation are excellent. CA (Chromatic Aberration) is very well controlled - especially for a zoom lens. The wide 8-blade aperture produces a nice quality background blur and a nice amount of it. Színes, kontraszt és telítettség kiválóak. CA (Chromatic aberráció) nagyon jól kontrollált - különösen a zoom lencse. A széles 8-blade apertúrájú gyárt jó minõségû háttér homályosabb, és egy szép összeget is.

 

Prime lenses (fixed focal length lenses) are often compared favorably to the Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens. They are generally less expensive, smaller, lighter, faster (aperture) and very sharp. My personal preference is for zoom lenses for my photography applications in this focal length range. To me personally, the ability to change framing instantly far outweighs the slight image quality advantages fixed focal length lenses offer over the 24-70 L. Prime objektívek (fix fókusztávolságú lencsével) gyakran képest kedvezõen a Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens. Ezek általában kevésbé drága, kisebb, könnyebb, gyorsabb (blende) és nagyon meredek. Saját személyes preferencia a zoom lencséik mert fotográfia alkalmazások ebben a gyújtótávolság-tartomány. Nekem személyesen azt a képességet, hogy változtatni keretezést azonnal messze meghaladja a csekély képminõség elõnyeit fix fókusztávolságú lencsével kínálnak a 24-70 L.

 

I'm often asked - can images shot with a consumer zoom lens be post-processed to result in images similar to 24-70 L images? The answer is: you can adjust contrast and saturation, but you cannot add missing detail. And, color can be very difficult to match later. So, using a better lens will usually result in better post-processed images. Most primes and L lenses are noticeably better than consumer zooms. Én gyakran kérik - a képek lövés a fogyasztói zoom kell utáni feldolgozott eredményezõnek képek hasonló 24-70 L képeket? A válasz: beállíthatja kontraszt és telítettség, de nem tudja hozzáadni a hiányzó részleteket. És szín is nagyon nehéz mérkõzés késõbb. Tehát, egy jobb lencse általában jobb eredményt utáni feldolgozott képeket. Most PRIMES és L záróüveg észrevehetõen jobb, mint a fogyasztói Nagyítja.

 

Image quality is not the only pro-grade feature of the Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens. Excellent AF is part of the equation. A Ring USM (Ultrasonic Motor) AF system delivers quiet , fast and accurate autofocus . The 24-70 L's f/2.8 aperture enables the enhanced-sensitivity of many Canon EOS DSLR body's AF points. As usual for a Ring USM AF system, FTM (Full-Time Manual) focusing is enabled. The 24-70 L does not extend with focus and the 77mm filter ring does not rotate. A kép minõsége nem csak a profi minõségû szolgáltatást a Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens. Kitûnõ AF része az egyenletnek. A Ring USM (ultrahangos motor) AF rendszer biztosítja a nyugodt, gyors és pontos autofókusz. A 24-70 L's f/2.8 apertúrájú lehetõvé teszi a fokozott érzékenység-sok Canon EOS DSLR szervezet AF pontot. Szokás a Ring USM AF rendszer, FTM (Full-Time Manual) összpontosító engedélyezve. A 24-70 L nem terjed A fókusz és a 77mm szûrõ gyûrû nem cserélõdik.

 

Model MFD MFD MM MM 12mm ET 12mm ET 25mm ET 25mm ET 250D 250D 500D 500D 1.4x 1.4x 2x 2x

Canon EF 16-35mm f/2.8 L II USM Lens Canon EF 16-35mm f/2.8 L II USM Lens 0.92' 0,92 " (0.28m) (0.28m) 0.22x 0.22x n/c - 0.62x n / c - 0.62x n/c - 1.11x n / c - 1.11x n/c N / C n/c N / C N N N N

Canon EF 17-40mm f/4 L USM Lens Canon EF 17-40mm f / 4 L USM Lens 0.92' 0,92 " (0.28m) (0.28m) 0.25x 0.25x 0.83 - 0.32x 0,83 - 0.32x 1.02 - 0.40x 1,02 - 0.40x n/c N / C N N N N

Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM Lens Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM Lens 1.15' 1,15 " (0.35m) (0.35m) 0.17x 0.17x 0.45 - 0.23x 0.45 - 0.23x 0.71 - 0.51x 0,71 - 0.51x n/c N / C N N N N

Canon EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM Lens Canon EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM Lens 1.15' 1,15 " (0.35m) (0.35m) 0.2x 0.2x 0.43 - 0.14x 0,43 - 0.14x 0.72 - 0.33x 0,72 - 0.33x n/c N / C N N N N

Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens 1.25' 1,25 " (0.38m) (0.38m) 0.29x 0.29x 0.63 - 0.18x 0,63 - 0.18x 1.25 - 0.40x 1,25 - 0.40x n/c N / C ???x ??? x N N N N

Canon EF 24-105mm f/4.0 L IS USM Lens Canon EF 24-105mm f/4.0 L IS USM Lens 1.48' 1,48 " (0.45m) (0.45m) 0.23x 0.23x 0.60 - 0.40x 0,60 - 0.40x n/c - 0.61x n / c - 0.61x n/c N / C .11x - .34x ,11 X - x ,34 N N N N

Canon EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM Lens Canon EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM Lens 1.64' 1,64 " (0.50m) (0.50m) 0.19x 0.19x 0.53 - 0.09x 0.53 - 0.09x 1.09 - 0.21x 1,09 - 0.21x n/c N / C n/c N / C N N N N

 

The Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens' MFD (Minimum Focus Distance) is about best (shortest) in class even without an extension tube. This short focus distance provides a very nice MM (Maximum Magnification). While not close to a 1:1 macro lens, the 24-70 L can take nice flower shots, product pictures ... Although it is not compatible with Canon's extenders , extension tubes will extend the 24-70 L's macro capabilities. Canon's extension tube offering are the FE 12mm extension tube and EF 25mm extension tube . The Canon 500D is a close-up lens that attaches to the filter threads - it also allows closer focusing distances - sorry, I don't have the spec for this one. A Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens "MFD (Minimum fókusz távolság) van a legjobb (rövid) az osztály nélkül is meghosszabbítását csõbe. Ez a rövid fókusz távolság egy nagyon szép MM (Maximális nagyítás). Amíg nem közelíti 1:1 a makró lencse, a 24-70 L lehet szép virág lövések, termék képek ... Bár ez nem egyeztethetõ össze a Canon Extenders, bõvítés, csövek kiterjeszti a 24-70 L's makro képességekkel. Canon kiterjesztését csõ kínál a Az FE-12mm kiterjesztését csõ és EF 25mm kiterjesztését csõ. A Canon 500D egy közel-up lencsével, tulajdonít a szûrõ szálak - azt is lehetõvé teszi, hogy közelebb összpontosítva távolságok - Elnézést, de nem a spec ez.

 

Sporting a red Canon L Series Lens ring, the Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens' build quality is also, as expected, top of the line. Though not light, the 24-70 feels solid, is comfortable to handle and has a logical layout. The focus and zoom rings are nicely-sized and operate smoothly. Weather sealing (when attached to a weather sealed body) completes the physical quality package. Sporting piros Canon L sorozat Lens gyûrû, a Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens "build minõségét is, ahogy várható volt, a felsõ sorban. Bár nem könnyû, a 24-70 érzi szilárd, kényelmesen kezelhetõ és az a logikus elrendezés. A fókusz és a zoom gyûrûk szépen méretû és zavartalan mûködtetéséhez. Weather lezáródás (ha az idõjárás mellett a lezárt szerv), vegyen részt a fizikai minõségi csomag.

 

 

Model Model Weight Súly Dimensions w/o Hood Méretek w / o Hood Filter Szûrõ

Canon EF 16-35mm f/2.8 L II USM Lens Canon EF 16-35mm f/2.8 L II USM Lens 22.4 oz 22,4 oz (635g) (635g) 3.5 x 4.4" 3.5 x 4.4 " (88.0 x 112.0mm) (88,0 x 112.0mm) 82mm 82mm

Canon EF 17-40mm f/4 L USM Lens Canon EF 17-40mm f / 4 L USM Lens 17.5 oz 17,5 oz (500g) (500g) 3.3 x 3.8" 3,3 x 3,8 " (83.5 x 97.0mm) (83,5 x 97.0mm) 77mm 77mm

Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM Lens Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM Lens 22.8 oz 22,8 oz (645g) (645g) 3.3 x 4.4" 3,3 x 4,4 " (83.5 x 110.6mm) (83,5 x 110.6mm) 77mm 77mm

Canon EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM Lens Canon EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM Lens 16.8 oz 16,8 oz (475g) (475g) 3.1 x 3.6" 3,1 x 3,6 " (78.5 x 92.0mm) (78,5 x 92.0mm) 67mm 67mm

Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens 33.6 oz 33,6 oz (950g) (950g) 3.3 x 4.9" 3,3 x 4,9 " (83.2 x 123.5mm) (83,2 x 123.5mm) 77mm 77mm

Canon EF 24-105mm f/4.0 L IS USM Lens Canon EF 24-105mm f/4.0 L IS USM Lens 23.6 oz 23,6 oz (670g) (670g) 3.3 x 4.2" 3,3 x 4,2 " (83.5 x 107.0mm) (83,5 x 107.0mm) 77mm 77mm

Canon EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM Lens Canon EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM Lens 18.9 oz 18,9 oz (540g) (540g) 3.1 x 3.8" 3,1 x 3,8 " (78.4 x 96.8mm) (78,4 x 96.8mm) 72mm 72mm

 

The Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens tips the scales at 33.6 oz (950g) - about 50% more than it's closest Canon competitors, the Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM Lens and the Canon EF 24-105mm f/4.0 L IS USM Lens . Of course, the 17-55 gains its advantage by not delivering a full frame 35mm image circle (being an "EF-S" lens) and by having a lesser build quality. And the 24-105 allows only 1/2 as much light through its body at wide open aperture (f/4 vs. f/2.8). A Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens tippek a mérleg a 33,6 oz (950g) - körülbelül 50%-kal többet, mint a Canon legközelebbi versenytársai, a Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM Lens, valamint a Canon EF 24-105mm f/4.0 L IS USM Lens. Természetesen a 17-55 nyereség a elõnyre nem biztosítja a teljes képkocka 35mm image kör (egy "EF-S" lencse), és egy kisebb építeni minõségét. A 24-105 lehetõvé teszi, hogy csak 1 / 2 annyi fényt révén szervezet nyitott blende (f / 4 vs 2,8).

 

The Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens' 77mm filter diameter makes sharing filters (such as a circular polarizer filter ) with most of Canon's other L-Series zoom lenses easy (and more affordable of course). A Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens "szûrõ 77mm átmérõjû szûrõk teszi megosztása (például a kör polarizátor filter) és a legtöbb más Canon L-sorozat zoom lencsék könnyen (és megfizethetõ természetesen).

A fenti képen látható balról jobbra saját lencsét, és kürtõ helyett a Canon EF 17-40mm f / 4 L USM Lens, a Canon EF 24-105mm f / 4 L IS USM Lens, valamint a Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens. Természetesen tudomásul a lencse kürtõ, hogy a 24-105 L's csuklyája kiterjeszti a lencsét, míg a nagyobb, 24-70 L kapucni tartózkodik egy helyen. Most lencséik beleértve a 24-105 L válik teljesen terjeszteni saját leghosszabb Gyújtótávolság beállítás és a lencse csuklyák utazás együtt ez a bõvítést, de a 24-70mm L fordított kiterjed - ez lesz a leghosszabb 24mm a fentiek szerint.

 

Because the 24-70 L lens hood is in a fixed position (it does not extend/retract), the objective lens retracts deeper into the hood as the focal length is increased. In other words, the 24-70 L lens hood extends much farther from the objective element of the lens at 70mm than at 24mm. The 24-70 L is using an appropriate-for-the-selected-focal-length lens hood at all focal lengths while the 24-105 and most other lenses are using a made-for-24mm hood at all focal lengths (like most zoom lenses). Mivel a 24-70 L napellenzõ van egy rögzített (ez nem terjed ki / vissza), az objektív lencse retracts mélyebbre kapucni a gyújtótávolság-ra emelkedik. Más szóval, a 24-70 L napellenzõ kiterjeszti sok távolabb a cél eleme a lencsék 70mm, mint a 24mm. A 24-70 L használ megfelelõ-for-a-Válasszon-fókusztávolságú napellenzõ egyáltalán gyújtóponti hosszúságú, míg a 24-105, és a legtöbb más lencsék használata a sor-for-24mm csuklyája minden gyújtóponti hosszúságok (mint a legtöbb zoom lencsék).

 

24-70mm falls right in the middle of the general purpose lens focal length range . The Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM Lens review has a helpful focal length comparison that includes this range. 24-70mm esik jobbra középen az általános célú Fókusztávolság tartományban. A Canon EF 24-105mm f / 4 L IS USM Lens felülvizsgálatára van egy hasznos Gyújtótávolság összehasonlítás, amely tartalmazza ezt a tartományban.

 

Though not ultra-wide on a 1.6x FOVCF body, 24mm is noticeably wider than the 28mm minimum focal length provided by lenses such as the discontinued Canon 28-70 f/2.8 L Lens and some of Canon's consumer zooms such as the Canon EF 28-135mm IS USM Lens (a good value lens). Bár nem az ultra-szerte a 1.6x FOVCF test, 24mm észrevehetõen szélesebb, mint a minimum 28mm fókusztávolságú objektívek által biztosított, mint a megszûnt Canon 28-70 f/2.8 L Lens Canon és egyes fogyasztói Nagyítja, mint a Canon EF 28 -135mm IS USM Lens (a helyes érték lencse).

A valódi világ használja a Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens végtelenek.

 

The 24-70 L is the bread and butter wedding lens for many professional photographers. The 24-70mm focal length range allows a large group shot or a close-up picture of the bride without a lens change. With a fixed maximum f/2.8 aperture across the entire focal length range, this lens is easy to use and is as fast (wide aperture) as any Canon zoom lens made. Available light shots are possible indoors including in most churches (though a high ISO setting will usually be required). Wide open camera settings do not change with the focal length - allowing the photographer to focus on getting the job done. A 24-70 L a kenyeret és a vaj esküvõi lencse sok hivatásos fotósok. A 24-70mm Gyújtótávolság körét lehetõvé teszi, hogy egy nagy csoport, lövés, vagy egy közeli kép fel a menyasszony nélkül záróüveggel változás. A rögzített maximális f/2.8 apertúrájú a teljes gyújtótávolság-tartomány, ez a lencsék könnyen kezelhetõk, és a gyors (széles apertúra), mint bármely Canon zoom objektívvel készült. A rendelkezésre álló fény szemcsésedik lehetséges zárt térben is nagy egyházak (bár a magas ISO beállítás általában szükséges) . nyitott kamera beállításai nem változnak a gyújtótávolság - lehetõvé teszi, hogy a fotós összpontosítani, hogy az ügyet.

 

As portraits are a staple of wedding photography, the Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens makes a great portrait lens. On a full frame body, group, environmental and moderately tight portraits work best. Some pincushion distortion at 70mm will even slim your subject a little. Mivel a portré egy vágott az esküvõi fotózás, a Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens teszi nagy portré lencse. A teljes keret szervezet, csoport, környezet-és közepesen szigorú portréi a leghatásosabbak. Egyes tûpárna torzítás az 70mm lesz még karcsú el alá egy kicsit. :cool 70mm is too wide for a tight head shot - for my taste at least. Save those for the 70-200 L . On a 1.6x body, more space is needed for group photos at 24mm, but tighter 70mm portraits are more pleasing due to the longer distance they will be framed from. /h 70mm túl széles a feszes feje shot - a saját íze legalább. Kivéve a 70-200 L. 1.6x A testület több helyre van szükség csoport fotót 24mm, de szigorúbb 70mm portrékat jobban tetszenek miatt a hosszabb távolságra lesznek a keretben.

 

Since shooting a wedding is not too dissimilar from photojournalism (and many wedding photographers employ similar techniques), the Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens is a great photojournalism lens . Mivel a forgatás egy esküvõ nem túlságosan eltérõ a photojournalism (és sok esküvõi fotósokat foglalkoztatnak hasonló technikák), a Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens egy nagyszerû photojournalism lencse.

 

Indoor and low light sports photographers are often working in similar conditions as wedding photographers and photojournalists. Thus the Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens is often employed for sports needs in this focal length range. Since sports action is usually moving fast, the f/2.8 aperture is often the minimum opening necessary to stop action at these venues. Fedett és gyenge fényviszonyok sportok fotósok gyakran dolgozik hasonló feltételekkel, mint esküvõi fotós és photojournalists. Így a Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens gyakran alkalmazott sportolási igényeit ebben a gyújtótávolság-tartomány. Mivel sport tevékenység általában gyorsan mozgó Az f/2.8 apertúrájú gyakran minimális nyitás szükséges intézkedéseket, hogy állítsa le ezeket a helyszíneket.

 

The Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens will work just as well in your home as it does in the church or other indoor venue. Capturing the memories of family life is, in my opinion, one of the most important photography pursuits. You can sell the lens later, but those precious family moments will never be back. A Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens fog mûködni, mint a saját jól, ahogyan azt az egyház, vagy más fedett helyszín. Ragadja meg emlékeit a családi élet, véleményem szerint, az egyik legfontosabb fényképezés pursuits . Ön is eladja a lencse késõbb, de az értékes családi pillanatok soha vissza.

 

The 24-70 L is a very good landscape lens on a full frame body. It will work fine on a crop body, but 24mm is a little long for the wide end of a dedicated landscape lens. Add a Canon EF-S 10-22mm USM Lens to your 24-70 L kit if landscapes are your goal. Or get the EF-S 17-55. A 24-70 L nagyon jó táj lencse a teljes keret szerv. Ez jól mûködik a növényi test, 24mm, de egy kicsit hosszú a széles végén egy dedikált táj lencse. Add a Canon EF-S 10 -- 22mm USM Lens a 24-70 L kit tájak vannak, ha a cél., vagy az EF-S 17-55.

 

The biggest downside of the 24-70 L (in my opinion) is it's size and weight. Especially with its large lens hood, this lens is not small - or light - when used as a walk-around lens. If you care about your image quality, you will quickly get over this downside after reviewing your results. A legnagyobb hátránya a 24-70 L (véleményem szerint) ez a méret és súly. Különösen a nagy napellenzõ, ez a lencse nem csekély - vagy könnyû - ha használják a walk-around lencse. Ha érdekel a képminõség, akkor gyorsan ezt lassulás után felülvizsgálja az eredményeket.

 

All said, I think the Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens is one of the best Canon walk-around/all-purpose lenses made. Be sure to read the Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM Lens review and, if you are using an EF-S capable body, the Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM Lens review before making your decision. Mind mondta, azt hiszem, a Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM Lens az egyik legjobb walk-around/all-purpose Canon objektívek történt. Gyõzõdjön meg róla, hogy olvassa el a Canon EF 24-105mm f / 4 L IS USM Lens felülvizsgálja, és ha ön használ egy EF-S képes szervezet, a Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM Lens felülvizsgálat mielõtt döntést.

!kocc !kocc !kocc

Canon_EF_24_70mm_f_2.8_L_USM_Lens_1.jpg

Canon_EF_24_70mm_f_2.8_L_USM_Lens.jpg

Canon_Normal_Zoom_Lenses_Ext.jpg

Canon_Normal_Zoom_Lenses_Hoods_On.jpg

Canon_Normal_Zoom_Lenses_Ret.jpg

Link to comment

1. Ez is objektív + infó is!

 

2. Van olyan hozzászólásom amibe te még nem kötöttél bele?

 

3. Kezdesz igen nevetséges lenni...

Így is le lehet reagálni a kritikát...

Meg felnõtt módjára is!

Link to comment

Sziasztok.

 

Nézegetek egy objektívet egy ideje, de magyar nyelvű tesztet még nem találtam róla:

 

Canon 10-18/4.5-5.6 IS STM EF-S objektív

 

Van valakinek esetleg tapasztalata vele, hogy milyen?

 

üdv

lego

Nincs.

 

Viszont ha véletlenül nem ismered az alábbi linket, akkor ajánlom figyelmedbe. Én mindig itt szoktam összehasonlitani objektiveket.

Kiválasztod az egyik oldalon azt amire kiváncsi vagy, a másikon egy olyat, amit ismersz. Az egérrel pedig tudod váltogatni, hogy melyik képét mutassa éppen. (Lehúzod/ráhúzod a képre). Be lehet állitani különböző gyújtótávolságokat is mindkét oldalon.

 

http://www.the-digital-picture.com/Reviews/ISO-12233-Sample-Crops.aspx?Lens=950&Camera=736&Go.x=4&Go.y=10&Go=Go&FLI=0&API=0&LensComp=813&CameraComp=812&SampleComp=0&FLIComp=0&APIComp=0

Egy 18-55 IS STM-hez képest jobb képet ad úgy látom. Tehát nagyon rossz nem lehet.

Link to comment

Telekonverter es makrogyuru fronton erdekelne tapasztalat, Nikon vonalon lenne idealis, de tekintetbe veve hogy a tobbseg itt Canon-os ahogy lattam, altalanosabban is erdekel.

Elore is koszonom !

Szerkesztve általa: miszcsi
Link to comment

Sziasztok.

 

Nézegetek egy objektívet egy ideje, de magyar nyelvű tesztet még nem találtam róla:

 

Canon 10-18/4.5-5.6 IS STM EF-S objektív

 

Van valakinek esetleg tapasztalata vele, hogy milyen?

 

üdv

lego

Hali!Nem tudom megvetted-e az obit?De engem az a 5,6 fényerő biztos idegesítene.Ha van mód rá inkább várj és spórólj rá, hidd el megéri!Esetleg, ha kérdésed van keress meg szívesen segítek, ha tudok!
Link to comment

Köszi, nem vettem még meg... de mi a baj az 5.6 fényerővel? Szerintem nappali fényben simán elég, és egy ilyen objektívet főként nappal táj és épületfotózásra használnék...

Arra tökéletesen elég a fényerő.Én csak arra szerettem volna rávilágítani, hogy egy obit az ember nem 1-2 évre szokott venni!Adódhat olyan szituáció, amikor szükséged lehet egy jobb fényerővel rendelkezőre és akkor sajna dőlni fog a "project".Saját tapasztalatból tudom én is jártam így!Oriási különbségek vannnak az "üvegek" közt, és akkor még nem is beszéltünk az L-es, és a fix obikról, amik már a top kategóriába esnek.
Link to comment

Nomeg ezek áráról.

 

Napersze ha ez nem számít, akkor... :rohog:

 

Fix obik szerintem a legjobbak ár-érték arányban. Az L-esek sem kutyák, volt/van néhány, de nagy fényerővel horror az áruk. A fényerőre visszatérve nem csak gyenge fényviszonyok mellett van jelentősége a fényerőnek, a mélységélességet is erősen befolyásolja ugye. Sokkal szebb, filmszerűbb hatást lehet elérni általuk.

  • Tetszik 1
Link to comment

Fix obik szerintem a legjobbak ár-érték arányban. Az L-esek sem kutyák, volt/van néhány, de nagy fényerővel horror az áruk. A fényerőre visszatérve nem csak gyenge fényviszonyok mellett van jelentősége a fényerőnek, a mélységélességet is erősen befolyásolja ugye. Sokkal szebb, filmszerűbb hatást lehet elérni általuk.

Teljesen egyetértek az általad leirtakkal. Csupán oda akartam kilyukadni, hogy valóban van olyan felhasználási mód, ahol soha nem térül meg az a plusz akár többszázezer forintnyi plusz, ami egy "hétköznapi" és egy nagyfényerejű L-es ára között feszül.
Link to comment

Hááát.. Minden viszonylagos.

Pl. 200mm f2.8 és 200mm f5.6 5 méteren észrevehetetlen, 10 méteren is jószeműnek kell lenni, hogy meglásd. Mármint a difit a mélységélességben. :)

Ami szerintem többen nyom a latban az, hogy tág blendénél sokkal lágyabb képet produkálnak az obik.

És akko rmég nem ejtettünk szót a bokáról (bokeh). :)

Link to comment

Kicsit off az altalatok targyalt tematol, a fix obirol jutott eszembe - hogy van az megoldva egyes obiknal hogy a rekesznyilas nem valtozik a fokusztavolsaggal ? Pl a Tamronnak van ilyen 17-50/f2.8 obija (Tamron SP AF-S 17-50mm f/2.8 XR Di II LD VC IF Aspherical ).

Link to comment

Hááát.. Minden viszonylagos.

Pl. 200mm f2.8 és 200mm f5.6 5 méteren észrevehetetlen, 10 méteren is jószeműnek kell lenni, hogy meglásd. Mármint a difit a mélységélességben. :)

Ami szerintem többen nyom a latban az, hogy tág blendénél sokkal lágyabb képet produkálnak az obik.

És akko rmég nem ejtettünk szót a bokáról (bokeh). :)

Látom kicsit felpezsdült a társaság,ami szerintem nagyon jó, mert ez egy nagyon fontos és sarkallatos téma!Az obik megválasztásánál mindíg nagyon legyünk körültekintők, hiszen egy jó obi akár egy életen át is elkísérhet.Míg egy vázat akár többször is cserél az ember.És igen amiket megemlítettél, arról nem is beszéltünk!Úgy érzem az emberek álltalában attól gondolják jónak a gépüket, hogy hány megapixelles, ami természetesen számít, egy pontig.Ezért mondtam, hogy ha van rá mód inkább vásároljon egy jobbat.
  • Tetszik 1
Link to comment

Volt egy 3.2 megapixeles kompakt gépem. Informatikus barátom javaslatára vásároltam meg. Azt mondta hogy olyan márkát vegyek, ami a fotózásban jelentős. A Minolta név jól hangzott és be is vált. Gyönyörű fotókat lehetett vele készíteni, hiszen optikailag jó volt a gép. A megapixeleket a gyártók folyamatosan szinte kötelezően növelik, de az optikához érteni kell.

Link to comment

Volt egy 3.2 megapixeles kompakt gépem. Informatikus barátom javaslatára vásároltam meg. Azt mondta hogy olyan márkát vegyek, ami a fotózásban jelentős. A Minolta név jól hangzott és be is vált. Gyönyörű fotókat lehetett vele készíteni, hiszen optikailag jó volt a gép. A megapixeleket a gyártók folyamatosan szinte kötelezően növelik, de az optikához érteni kell.

Ott a pont! :D

Azon én is csak nevetni szoktam, mikor valaki teljesen rá van izgulva a csilliárdnyi megapixelre. Szerintem a szükséges pixelszámot ott 3-5M körül elértük. Onnan felfele már vagy speciális igény, vagy a sznobizmus lehet csak az indok. Fébnyképezünk 20Mpixellel,aztán nem győzzük kicsinyíteni meg tömöríteni, hogy használni is tudjuk valamire a fájlt! :D

  • Tetszik 3
Link to comment

Az hogy tobb pixel van a szenzorban, nem befoyasolja valahol a szenzorba erkezo fenymennyiseget, vagy annyira csokken a pixel(egysegszenzor) fizikai merete hogy osszessegben az erkezo fenymennyiseg azonos a kisebb felbontas eseten erkezovel ? Nekem ugy tunt hogy miutan uj vazra tertem at, ugyanavval az obival nagyobb zaridonel is tudok bemozdulasmentes fenykepet keszitni mint a regebbi vaz eseteben (Konkretan Nikon D60->D90).

Link to comment

Az hogy tobb pixel van a szenzorban, nem befoyasolja valahol a szenzorba erkezo fenymennyiseget, vagy annyira csokken a pixel(egysegszenzor) fizikai merete hogy osszessegben az erkezo fenymennyiseg azonos a kisebb felbontas eseten erkezovel ? Nekem ugy tunt hogy miutan uj vazra tertem at, ugyanavval az obival nagyobb zaridonel is tudok bemozdulasmentes fenykepet keszitni mint a regebbi vaz eseteben (Konkretan Nikon D60->D90).

Jó kérdés! Szerintem nincs ilyen összefüggés. Max annyit tudok elképzelni, hogy az újabb (tehát modernebb) lapkák érzékenyebbek lehetnek, így ugyanolyan fényviszony mellett rövidebb záridőt használhatsz. (Gyakorlatilag az ISO nő meg). A bemozdulás esélyességére csak és kizárólag a záridőnek (meg némileg a váz tömegének) van befolyása. Az érzékenység tehát csak áttételesen, a záridő rövidülése által tudja csökkenteni a bemozdulás esélyét.
  • Tetszik 2
Link to comment

Bemozdulas=elmosodas.

Azonos ISO mellett volt es "manual" uzemmodban. ISO altalaban a legalacsonyabb ertekre van allitva. Viszont mar nem emlekszem hogy melyik obinal eszleltem.

Ami az ujnal a legalacsonyabb ISO ertek az a regebbi gepnel a legalacsonyabbnal nagyobbnak felelne meg ?

Link to comment

Bemozdulas=elmosodas.

Azonos ISO mellett volt es "manual" uzemmodban. ISO altalaban a legalacsonyabb ertekre van allitva. Viszont mar nem emlekszem hogy melyik obinal eszleltem.

Ami az ujnal a legalacsonyabb ISO ertek az a regebbi gepnel a legalacsonyabbnal nagyobbnak felelne meg ?

Ha az elmosódás alatt a mélységélességet érted, akkor az pedig a rekesz (blende) méretétől függ.

Az ISO, a rekesz és a záridő hármasa határozza meg a helyes expozíciót. Mindegyiket lehet csökkenteni/növelni a másik kettő "róvására". Mindegyik megváltoztatása másként hat a kép jellegére.

  • Tetszik 1
Link to comment

Talan inkabb a bemozdulas a helyesebb. Mas a bemozdulastol "elmosodott" kep es mas a melysegelessegtol elmosodott.

 

Kis rekesz, nagy elesseg, keves feny. Ha novelem az ISO-t akkor szemcsesedik a kep es akar elvezhetetlen az elesseg ami a kis rekeszbol adodik, persze koncepciotol fuggoen.

Link to comment

A megapixel háborúval egyetértek, hétköznapi felhasználásban nem sok értelme van, csak a fájlok mérete nő a megapixelek számának növekedésével.

Mélységélességnél erősen meghatározó szempont a kamera-tárgy-háttér relatív távolsága is. Minél nagyobb az eltérés a kamera-tárgy, illetve tárgy-háttér távolsága között, annál elmosottabb lesz a háttér. A nagyobb fényerővel rendelkező optika nagyobb rugalmasságot, szabadságot jelent a komponálásnál, ha a kis mélységélesség a cél.

Az L-es optikák felára szerintem csak annak éri meg igazán, aki ebből akar megélni és kitermeli az árát. A minőségi különbség azért érezhető, L-es optikák nyitott rekesznél is élesebb képet rajzolnak, sokkal kisebb színeltéréssel (CA). Én legalábbis ezt tapasztaltam. EF 85mm f1.8 után sírva könyörögtem az EF 24-105mm f4 L IS USM-emért, pedig az zoom obi, még ha magasabb kategória is.

  • Tetszik 2
Link to comment

Regisztrálj, vagy lépj be a hozzászóláshoz

Regisztrált felhasználónak kell lenned, hogy hozzá tudj szólni!

Regisztrálj

Regisztrálj közénk! Ne ijedj meg, könnyű!

Regisztrálj egy új felhasználói fiókot

Lépj be

Már van hozzáférésed a fórumhoz? Itt léphetsz be.

Lépj be most
×
×
  • Új létrehozás...